camera stuff voor op vakantie.

alle SD kaarten leeg, batterijen vol, tas ingepakt, klaar om mooie foto’s/ te gaan maken in de 3 weken vakantie die vanaf vandaag in gaat, ik ga deze vakantie ook proberen mooie videos te maken, dus wat extra opslag meenemen is geen overbodige luxe.

olympus tough tg-850 onderwater camera
panasonic G6 14-45 objectief
sd kaart 2x 45mb/s 16gb
sd kaart 15 mb/s 8gb
sd kaart 2x 30mb/s 8gb
power bank 3500mah
selfie stick voor de Olympus

goeie kaarten zijn best wel duur goed merk en specs, ik heb gemerkt dat met de Panasonic G6 30mb/s net genoeg is voor video 60p en foto 4ps daarom een 45mb gekocht extreme [1] (10) en die trekt alles prima, maar sneller staat wel op mijn verlanglijstje.

foto’s van de complete vakantie thuis onderweg en waar ik ook naartoe ga de komende weken staan in week 37 online.

kijk ook een op mijn Instagram en twitter @richardhgv

fotos iphone 5

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Site gebouwd met WordPress.com.

Omhoog ↑